21 Mart 2010 Pazar

A

sevgililer gününde geziniyorum kız kulesi sahilde. her yalnız gibi çiftlerin bu günü nasıl değerlendirdiğini merak ediyordum. velhasıl fotoğraf makinamı da yanıma almış olduğum için bazı fotoğraflar da çektim bu da onlardan biri. sevgililer gününe en çok sevinenlerden bi kesim de gül vb. satan teyzeler bence. bu teyze o gün kaç tane gül sattı bilmiyorum ya da hasılatını falan. o çocuk sevgilisine gül aldı mı o gün onu da bilmiyorum. ama bidiğim birşey var. o küçük kız büyünce yine bir 14 şubatta sahilde çiçek satarken bi fotoğrafçının makinesine hapsedilecek görüntüsü.

3 yorum:

  1. Hersey anlamadim (sen biliyorsun benim turkçe çok iyi degil) ama başlıca mesele anladim sanirim :)
    kiz kulesi sahilde bu fotograf çektin, ama tam olarak nerede bilmek istiyorum.
    bence bu fotograf çok iyi. bileşim kusursuz :D

    YanıtlaSil
  2. umarım anlamışsındır:D nerede çektiğimi söyleyeyim:kafeler bittikten sonra başlayan kayalıkların üzerinde çektim hareme yakın tarafta. :D

    YanıtlaSil
  3. çok doğal ve çok güzel bi fotoğraf olmuş..yorum da ayrı bir güzellik katmış tabi..ellerine ve yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil